måndag - suuuck..

ja nu när jag är sjuk får jag varken träna eller sola, och ångesten bara bygger på mer och mer. Eftersom man äter hela tiden plus att jag var hemma i helgen, visst åt inte så mycket onyttigt som var tur nog. Men när man är van att träna blir det jobbigt att sluta, iaf när man precis kommit in i det så bra. Så suckar mer och mer desstu längre jag är sjuk.. Ska iaf fixa mina naglar imorgon så det känns skönt, men ska kolla runt lite och jag måste fan ta tag i mitt liv nu och fixa till alla små grejor som jag egentligen vill. Dock inte förns jag är frisk kanske, men vafan.. Måste ha pepp talk med sofia imorgon, innan jag drar och ska klippa och äta god mat hos farmor & farfar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0