måndag - redovisning 1950-59

imorse hade jag då redovisning i stil & kultur historia, det gick nog bra tror jag. Kanske pratade lite allt för länge och mycket så det blev uttråkande, men får ta det. Sen åt jag lite lunch innan jag gick hem, kände att jag inte mådde något bra och vill bli friskare så drog hem. Satte på Maria wern svart fjäril, men hade redan sätt den insåg jag när jag satt på den så bestämnde mig för att försöka sova istället. Såklart somnade jag direkt och sov ungefär en timme, hur skönt som helst! nu ligger jag och kollar mat pogram, älskar mat som ni kanske vet. Men är helt sugen på något men vet inte vad och vill ju inte ta något..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0