lördag - stockholm

imorse blev det att man gick upp 08.00 när klockan ringde, dock låg jag kvar i sängen till ungefär 36 då mamma kom in i rummet och sa att jag var tvungen att gå upp och att det fanns frukost. Sen blev det fixa sig och ta sig bort till tåget som gick 10.09. När vi kom till stockholm blev det så klart massa shopping, jag köpte en klänning, shorts och bh på H&M, en typ skjorta och en stickad tröja på Zara, Jacka Grindö Boomberang, skor skopunkten, tre legging kappahl. Tror det var allt, men är riktigt nöjd för dagen faktiskt. Blev lite tjockis dag faktiskt, lunch på max, fikning med en chai latte, räk&äggsmörgås & lite chips. Nu blir det film med lina och julia och bara pratat allmänt om livet, hur underbart som helst. Gamla brudarna liksom, ni kommer alltid stå högt upp i mitt hjärta tjejor.


Efter halva dagen så hade man det här att bära på

våran hemgjorda räkmacka



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0