jobbigt läge

sitter i soffan och dricker min kopp te med lite houng för att vara lite snäll mot halsen, men nu kommer det jobbiga. vafan ska jag ha på mig? ... hatar att välja kläder på morgonen och är så trött på allt som finns där, skulle behöva en ny garderob. Hade ju hjälpt om jag hade ett extra jobb men det har jag ju inte.. fast det kommer så fort jag fyller 18 och skulle nog få jobba på julovet hos mamma, så får väl lite extra pengar där iaf.
Nu flög tankarna tillbaka till kläderna igen, usssccchhh.. får väl blunda och bara ta någon tröja och några byxor. jippie. Sen till brunch blir det nog kanske omelett eller så för det är ganska nyttigt och lite kalorier. men ah, ciao för måste välja kläder nu.  -_-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0