fredag - uppsala..

jag vet faktiskt inte vad jag ska säga om fina vackra uppsala, det är så synd att den ska för äcklas av allt som händer här. Man förstår inte hur litet allt är förns man verkligen upptäcker det, litet och fullt med skit. Jag förstår inte hur folk/människor orkar med det faktiskt, jag har lessnat så sjukt mycket iaf. Man hör nya grejor hela tiden ifrån folk till folk, staden lever typ på allt skit snacka och alla "nyheter". Jag ska inte säga att jag är oskyldig för det är nog ingen, men allt börjar bara bli så äckligt. så synd för en sån fin stad, men det kommer nog alltid vara så. Som man säger, Stockholm - tror dem är lite finare lite bättre, Göteborg - skön stad med skönt folk, Uppsala - skitsnackens stad.

jag vet inte vad man ska säga eller göra för inget gör ju någon skillnad, men föruppfattade meningar är väldigt vanligt iaf. inte bara för uppfattade meningar, folk tror och snackar så mycket satt ingen vet nog vad som är sant längre. Synd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0