fredag - ha-ha .. hahahahha

ja nu har jag då kommit hem ifrån bion, jag vill inte säga för mycket men finns några grejor jag bara måste säga.

1.
jag grät halva jävla filmen, och efter bion så fick man höra den här.
H: du grät ju fan hela filmen, jag som tyckte jag var blödig men inget jämför med dig haha.
hah det var ju kul å höra liksom, fast visste att jag var blödig. Men det var lite sjukt att jag började gråta efter unegför 5 minuter, sen fortsatte det liksom. Dock gråter jag för allt, både när det är lyckligt och olyckliga grejor som händer, men sånt man får leva med.

2. Efter ungefär 10 minuter in i filmen eller det kanske var precis före eller efter jag började gråta första gången. Men så drar en i filmen en lite skön replik, ingen värsta men så sitter det en kille längst fram som verkligen skrattar som en i the simpson, ungefär sådär " haa-haa " och efter det började verkligen alla garva för det lät så jävla kul. Det blev även så senare i filmen för det där garvet lät så jävla roligt och i rätt läge också.

3. Kanske inge intressant ( fast det kanske inte det över var heller, men iaf. ) så var det riktig bio kväll idag! Undra hur många som man kände igen eller kände som kollade på samma film som en eller skulle på någon annan. Lite kul måste jag säga, plus att jag vill se filmen igen. Känner typ jämt så efter en film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0