fredag - frisör'n & Twilight breaking dawn

ja har inte hunnit skrivit något idag men försov mig så vaknade 08.12 och börjar 08.30 men hann precis till lektionen iaf så det känndes as bra. Men jag fattar fortfarnade typ inget av psykologi B.. inte min grej att vara smart måste jag säga. Sen blev det möta hedda för att fixa hennes utväxt, blev faktiskt väldigt bra ! glömde ta före och efter bild.. skulle verkligen ha gjort det för blev stor skillnad men dum som jag är glömmer jag alltid kameran i väskan. Sen drog vi ner på stan och åt happy meal å sedan bussen till lundelska. Träffade på mitt kära ex staffan som jag inte träffat på flera år så det var lite kul att se hur han såg ut och hade det. Sen blev det kolla hårfärg till elin och sedan gick jag och hedda bara runt å lullade runt. Kollade nya Filippa k & peakpreformens butikerna. Visste inte att dem öppnat förns jag såg det idag, känns kul med lite nytt. Så himla fräsch, längtar till hela gallerian är klar. Sen blev det hem och äta å brorsan kom hem och åt med oss. Han flyttade ju hemifrån igår så kommer bli helt tomt här hemma utan honom.. Sen blev det ett varmt och långt bad innan jag fixade mig.

Nu ska jag bara fixa sista lilla innan jag rör mig ner mot stan där jag ska möta hedda och sedan elin också. Vi ska gå på twillight den nya på spegeln ikväll, nice eller nice!! ska bli riktigt kul faktiskt, för då kan ingen förstöra filmen med att säga hur det går för kollade en blogg och började läsa tills jag såg vad det handlade om och då tröck jag bort direkt. Hatar när någon avslöjar filmen, helt onödigt ju. iaf för dem som verkligen vill se den. Kommer ihåg förr när alvas kompis berättade att dombeldor skulle dö i harrp potter ( innan jag sätt den och som dem som känner mig vet, ÄLSKAR jag harry potter. ) så blev skit arg. Det ända jag väntade på när jag kollade filmen var ju när han skulle dö, typiskt liksom..

Köpte även en tröja idag på Holmlunds, tröja och skärp i samma. två flugor i en smäll alltså, hur bra som helst tyckte jag som letat efter ett brunt skärp. Sen ringde mamma även idag och sa att dom lagt undan min jacka i stockholm. blev jag glad eller glad? jag kollade på internet igår för tänkte beställa den men den var slut i S så fick lite klump i magen.. Sen när mamma ringde släppte den och fick bara massa fjärilar typ, eller kanske att överdriva haha. Men blev jävligt glad iaf, så den kommer köpas imorgon. Hade man tur att få sista S eller ? ooooja. nu måste jag gå och möta heddis så hoppas ni får en bra fredag för det ska jag ha. puuuuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0