chill-pill med viccan

ja nu är det fredag igen och dagen började med film på sista psykologi lektionen, helt sjuk film.. " the clockwork orange ", sen frisör lektion då jag fick slinga en kund med neserin. Nöjd kund är alltid kul, men hade gärna fixat mitt hår så fick lite damp där ett tag. sen blev det stan där jag mötte upp terese och gick och fikade på linne cafe. Blev prat i några timmar som var sjukt skönt faktiskt, saknat dig gumman. Finns här you know. Sen blev det kolla lite kläder och tesade min efterlängtade jacka som förhoppningsvis snart går att köpa. Nu sitter jag hemma och kollar idol med viccan, alva och mamis. blir chillkväll ikväll för att tagga upp för imorgon, så chill-pill !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0