14.44

nu sitter jag i skolan och om en kvart börja mitt psykologi prov, nervös samtidigt som jag är cool lugn typ. Jag vet inte vad jag ska säga riktigt, praktiken idag gick jätte bra. Chill och alla var friska och glada igen, blev en cupido sallad till lunch(nyttig igen!), men hann inte äta lunch innan och alla på salongen hade sallad så hermade och gick och köpte en egen mooohahaha. Nu sitter jag uppe vid våra frisör stationära datorer och vänta på ericaa, jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva hur jag känner nu men har lärt mig mycket psykologi idag känner jag. Fick nyss hjälp av Angelica och satt och lyssnade på två som satt och snackade psykologi nyss så det var bra (y) heh. Chiaaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0