modevisning

ja idag gick jag då upp 7 för att jag skulle vara i skolan 8, tog några timmar att fixa sig och så. Men tillslut såg jag, clara och josefin ut såhär.


alla har olika teman, det var fem olika grupper.
jag är nummer två - "outside the box "
Clara var nummer fyra - " jord, eld, vatten "
Och josefin var nummer fem - " fashion "
 
Tänker inte lägga upp en ända till bild på det här för ah, men jaja. Men såhär såg vi då ut idag under dem två visningar vi hade. Det var jävligt kul måste jag säga men hur nervöst som helst. men allt gick väl helt okej, kunde väl gåt bättre. såhär såg det iaf ut i salongen efter visningen, rätt stökigt. 


Och rummet efter en dag med tapeltserare, inte bara mitt rum då alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0