2011/03/27 - söndag

goddag goddag, söndag idag och trött som vanligt på söndagar. Visst borde vara tröttare än vad jag är men det är ändå inte så farligt. Ja tänkte iallafall berätta mer om igår, men ja som ni såg kom lina hem hit. Vi lyssnade på musik, pratade och ja lite sånt smått och gott. sen vid typ 10 drog vi mot bussen för att ta halv bussen hem till mange. var väldigt trevligt där måste jag säga, blev lite tv ( om man nu kollade ), bra musik, käk, bastu och tillslut solsidan innan vi skulle sova. Sen imorse tog jag, lina och olivia bussen vid 10 över 12 medans killarna stannade längre. Så det blev hem och äta tacost och nu bara chilla framför tvn och såklart datorn. Men nu tänker jag lämna datorn och kolla klart på filmen så puuuss !
glömde ta bilder även fast jag skulle det, men glömde helt bort det. så finns inga bilder att lägga upp men det får duga ändå.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0