2011/03/26 - överrasknings dax

ja igår blev väldigt lyckad, var hemma till 8 och tog halv nio bussen till felix. Det var massa skönt folk där och bra musik så det var väligt nice. Sen tog vi halv 12 bussen ifrån honom till malvins mormors lägenhet där vi höll hus ett tag också. Sen rörde jag mig hem runt kvart över ett och var hemma halv 2.

godmorgon ! lördag, soligt och inte så blåsig. Kan det bli bättre? jo det klart det kan men det blir bättre iaf. ska börja plocka undan lite nu för snart kommer lilla ludviig ! saknat ungen, ska bli kul att träffa honom igen för han blir större och större för varje gång jag träffar honom. så himla söt. Sen blir det fixa sig iaf för idag ska jag fira *****. Tänker inte säga än för det är en överrasknings grej och skulle vara fail om den såg det här och kanske fattade så skriver sen efterråt. så nu måste jag fixa mig, puuuuss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0