2011/03/24 - proov

ja dagen blev lite stressad, först blev det prov i skolan ifrån 08.30 - 11.00 hade man på sig att skriva.

Det var antingen ett radio manus om att vara annorlunda och välja sin egen väg. 300-500 ord.

En insändare om mobbning och där man ska skriva hur man kan ändra och förbättra. 300-400 ord.

Eller ett blogginlägg om "ute eller inne? " alltså om vilket umgänge man ska välja o.s.v. 300-600 ord.

jag valde nummer 1, blev 6 sidor ( skrivet förhand ). Känns som att det gick ganska bra ialla fall, visst det kan alltid gå bättre men jag är ganska nöjd ändå så hoppas på det bästa. Efter skolan blev det ner på stan med clara och hannah, efter en stund gick hanna och då gick jag å clara runt och kollade kläder, bad kläder o.s.v. Väldigt trevligt, haha många roliga samtal hah. Sen kvar i tre var clara tvungen att ta bussen och jag rörde mig mot gymmet. Kändes jätte bra att börja träna igen, måste skärpa mig nu till sommaren så jag får lite resultat. inte så långt kvar nu, våren har klivit innanför dörren även fast blåsten inte riktigt gått ut än. Sen blev det hem och hjälpt mamma med tvätten och sen kollat på landskampen, jävla sverige förlorade mot norge.. varför ska norge alltid vinna för? visst grattis till dem men nästa år får vi väl hoppas att sverige kan vinna iaf, det var sjukt nära.

Fredagen blir skön, börjar med att jag ska vara vid hm imorgon vid 07.30. INTE OKEJ! men vad gör man inte, sen blir det kolla runt lite med mamma en snabbis. Sen hem och sova lite till innan det blir tillbaka till stan då jag tänkte gymma. Kvällen är inte bestämd än men träffade på matilda idag på stan och skulle höras med henne så kanske hittar på något kul med henne om jag har tur. Annars blir det säkert andra roligheter, glömde tyvärr min kamera hemma idag så inga bilder.. men får lägga upp extra många imorgon istället, hoppas det är okej.

Nu ska jag kolla tv, criminal minds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0