2011/03/06 - söndag

ja nu är det söndag, igen. Tiden går väldigt fort, och blev inget inlägg igår för det bara blev inte det. Men gårdagen blev att lina och jag vaknade upp, åt frukost och bara tog det lungt och kollade på film. sen började vi fixa oss i god tid, typ hela dagen fram till halv fem då vi började röra oss mot stenhagen. Det blev middag hos laila, jätte gott med alla fina tjejer. Väldigt trevligt. Sen vid 19.20 drog vi mot födelsedags festen, väldigt kul och att träffa allt gammalt eller inte gammalt men ja allt folk man inte träffat på eviigheter.



Dagen idag började med att jag fick gå upp och städa i köket eftersom jag och oscar varit ensamma i helgen och ah, har även städat lite i mitt rum och ska snart försöka röra mig mot gymmet för är väldigt taggad på att gå och träna idag. fint är också alltid ett plus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0