2011/03/04 - fredag, igen

tiden går så sjukt fort tycker jag, skrev inget inlägg igår men fick inte tid och ork till det. men gårdagen var faktiskt bra. hade prov igen men det gick väl okej och sen så tränade jag efter skolan med hanna och det kändes så himla skönt ! blir träna idag också efter skolan för har ingen idott för har kompledigt så blir gymmet ist sen sola och sen hem för att förmodligen träffa lina om hon kan ta sig hit. annars får jag se hur kvällen blir, men den blir säkert bra för satsar på myskväll och det kan oftast inte bli dåligt. Men nu måste jag gå och sminka mig för att snart gå till skolan.

dagens outfit : jeans shorta, svarta leggings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0