2011/03/01 - praktikdag

inte skrivit på några dagar nu igen, men i lördags var jag ju med terese och kom hem sent och så, sen söndagen blev i sängen och soffan. sov ungefär hela dagen, det blev sova, åka hem, sova, kollar på film, sova, äta sen sova igen. Helt sjukt, aldrig varit så trött typ.

sen igår blev det skola, dock inte hela dagen. jag sofia och victoria åkte in och först gick runt lite sen gick vi till salong figaro för att bli fixade. vi var där ifrån 14.00 - 18.30 sen åkte vi till hotellet där visningen skulle vara, allt började 19.30 och höll på till 21.00 ungefär. bilder kommer ifrån visnigen sen, men såhär blev jag i håret. fick även produkter ifrån RUSK för att vi var modeller. Det var RUSK vi presenterade eller vad man säger, deras produkter.



RUSK's produkter jag fick;


köpte även två grejor på stan, en väska & en klänning ifrån holmlunds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0