2011/01/11

förlåt nu var det ett tag sen jag skrev, men har verkligen inte orkat sitta vid datorn så mycket. Men nu har jag vilat upp mig lite så nu ska jag skärpa mig. Men dem senaste orkar jag inte förklara nu, men gårdagen gick iaf ut på att jag gick på stan med felix och sen bara varit hemma och vila. Sen idag blir det ner på stna och möta nattis och förmodligen ta en fika. Känns helt konstigt att det är skola imorgon, det blir liksom helt fel.. Vill inte vill fortfarande kunna sova till tolv om dagarna och kunna göra lite vad man vill när man vill.

lite bilder ifrån i lördags


Lite grejor jag köpte igår när jag var på stan.

Kommentarer
Postat av: rebecca

fan va snygg väskan va pluttan :)

2011-01-11 @ 16:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0