myspys hos becca !

hejhopp lillesnopp, har varit barnvakt idag så har inte haft tid att skriva. tro mig, har haft full upp med att roa dom små. eller ja små och små.. Men dagen började med att man blev väckt av tjejerna och dom var hungriga så gjorde frukost. Sen blev det fixa lite oboy och bullar för att ha med ut i backen. Eftersom vi skulle ut och ha kul i pulkabacken som ligger i skogen. Men det var faktiskt väldigt kul, förutom att man hade snö i hela skorna när man kom hem. Sen blev det film och spel resten av eftermiddagen. Sen blev det hjälpa till med maten då carina kommit hem sen bara direkt hem efter vi ätit.


När jag väl kommit hem till mamma i stan så blev det duscha sen packa om för att röra sig mot storvreta. När jag kom hit blev jag tagen av myspyset i rebeccas kök, Bild får ni senare när jag kommer hem imorgon då ni får se min utflykt från dagen. Så puss på er så nu ska jag hjälpa rebecca och bleka hennes tänder och sen fortsätta ha myspys.



 Såhär fint hade rebecca gjort innan jag kom dit, så himla söööt !

Vi försökte bleka rebeccas tänder och jag säger bara en grej, SVÅÅÅRT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0