master chef & CSI miami

Klockan är nu nio och har kollat på masterchef och lilla söta whitney vann, hejade faktiskt på henne. Gav upp skolan och allt för att följa sin dröm, as cool tjej måste jag säga. Något jag ska komma ihåg, om man verkligen vill något ska man verkligen kämpa för det.





Sen så blir det CSI Miami, så ska lägga mig i sängen och kolla för ska försöka sova tidigt ikväll. om det nu kommer gå.. Men måste försöka iaf, sen imorgon blir det börja 10.20. Så hinner förmodligen fixa håret på morgonen innan, eller får se om jag orkar. sagt att jag ska göra det i flera dagar nu men har det blivit av? nej.. Men sen imorgon får jag även min krustång som jag väntat på så det ska bli nice det också. Så imorgon är det äntligen fredag igen, dock blir det nog inte enligt planerna men det löser väl sig. Sovgott, PUSS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0