Lördagen

Dagen börjar med att jag vaknar av att sofia ringer som är lite nervös eftersom det är första praktikdagen för henne, sen bablar hon på som fan. som vanligt, hah. Sen så går jag och lina upp för hon sovit hos mig, vi äter lite frukost och pratar om livet typ. Sen blev det klippdax igen så satte mig i vardags rummet och klippte henne, hon det blev väldigt bra faktiskt. Sen drog hon hem vid kvart i två och jag kollade på lite film medans jag vänta på att terese skulle fixa sig, sen mötte jag terese vid gymmet vid 3 ungefär. Vi blev väl klara vid 5 då jag gick och mötte rebecca på burger king. Måste säga att det känns lite ovärt nu efter men tog ett mål där för vart så jävla sugen när jag kom dit eftersom jag var as hungrig efter gymmet. Men vi satte oss på wayens och pratade, dock var jag lite bort i huvudet för hade ganska ont i det. Men sen gick vi hem till mig och kollade på tv och pratade lite om helgen och sånt, sen vid 8-9 drog hon för hon skulle träffa nille. hah, och jag la mig och kollade på film för hade så himla ont i huvudet så trodde det skulle sprängas ungefär.

Före:

Efter:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0