fredags mys

Jag har då inte gjort mycket alls idag, det är fredag och jag sitter hemma helt ensam. Först var det då sov morgon och började kvart i ett, hade två lektioner. svenska och idrott, sen slutade jag kvart i fyra då jag gick hem, badade, gick och handlade sen lagade mat. Inte mycket mer än så, rolig kväll va ? visst det är jävligt skönt att vara hemma ibland. Speciellt när man är sjuk, kände inte ens att jag ville göra något kul idag för att jag är så sjuk. Fattar ni då hur sjuk jag är? Hostar som en jävla kråka och snorig som jag som jag vet inte vad. Men men, förhoppningsvis blir det bättre snart eftersom jag försöker skärpa mig. Har också sätt tre filmer idag,
1. Legion of the garien
2. Prinsessan och grodan
3. Shrek forever after (4)
Alla är AS bra, dock barn filmer fast det gör inget. älskar disney filmer, så himla gulliga och mysia. Fast känner mig iaf duktig för tränade i gymmet idag på idrotten och tror jag kommer ha lite träningsvärk imorgon. Visst jag värmde upp bra och stretchade ganska ordentligt, fast tror jag kommer ha lite ändå. Vet att det inte är bra när man är sjuk men man måste ju nästan göra det ändå. Och fick en bra komplemang idag av idrottsläraren också, kändes as skönt ! det var då inte om tränadet i gymmet men det gjorde inget för den var bättre. Behövde en sån kick, fick nästan lite suug av innebandyn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0