Fredagen

ja i fredags blev det skolan där vi blev indelad i a och b gruppen och a fick bli sminkade av stylisterna och b frick göra håruppsättningar. Jag är i B-gruppen så fick göra håruppsättningar, den vi lärade oss såg ut som en roset, väldigt enkelt och väldigt fin till bröllop t.ex. sen stan där jag träffade på mami och fickade gymkortet på actic. Sen möta carina och få mitt nya busskort, sen hem och laga mat. vid åtta drog jag till maxi och mötte upp lina för att köpa godis, tjockisar som vi är. hihi, sen hem och fixa oss för att senare dra hem till malvin och fira olle-polle. Det var en väldigt trevlig och skön fredag måste jag säga.





Lite driv bilder på mig och lina, fråga mig inte vad vi gör hah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0