FR10

Idag så var sista lektionen idrott, var massa olika sorters lekar eller vad man ska säga. Jag måste bara säga att jag verkligen älskar min klass ! Kände verkligen det idag, att alla kan vara med alla och ha roligt. Idag var då inte ibrahim med på idotten så vi var bara tjejer, och det är lite kul för verkligen alla kan vara sig själva och driva lite och sånt. Okej det kan dem flesta i vanliga fall också och visst det kan vi när ibrahim också är med också. måste påpeka att jag älskar hans garv, fyfan asso hahah. Men iaf, vi byggde en piramid sista tiden av lektionen. Här är en bild, kanske inte världens snyggaste bild direkt men som sagt. vi BJUDER på oss själva när vi är tsm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0