Efter en dag på stan,

Ja nu är jag då hemma igen efter en dag nere på stan. Som ni vet sov lina här och sen att jag drog ner på stan. Där mötte jag upp mamma och JJ för att kolla runt lite under rean och lite allmänt också. Hittade jätte mycket fina grejor, kan visa lite sen om jag får tid och lust till det. Men först när jag kom ner på stan gick jag till terassen där mamma och JJ satt och åkte lite räckor och lite smått och gott. Sen efter en stund där blev det ner och kolla kläder och massa saker mamma ville kolla på. Sen innan vi skulle hem gick vi till fame och jag åt lite pommes och cocacola medans dem andra två tog en grogg. Sen blev det hem gång igen, så nu sitter jag hemma och lodar lite i soffan. Terese kunde inte ses ikväll eftersom jag förmodligen gjort henne sjuk, men förhoppningsvis blir hon bättre tills imorgon iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0