Day 02 – Your first love

Bloggade inget igår, eftersom jag var hos pappa som jag är varje onsdag. Som ni nog lärt er nu, för när jag väl är där vill jag hellre vara social med dom och så än sitta framför datorn. visst är ingen data människa annars heller men mer när jag är hos mamma iaf. Tänkte köra två dagar idag eftersom jag glömde igår, så här kommer gårdagens dag.

Day 02 – Your first love

första kärleken.. Ni som känt mig länge vet nog att det var pk eller som han heter i fullständigt namn - Pontus Karlsson. Det var någon gång år 2007-2008. Vet inte riktigt vad jag ska skriva för det finns så mycket minnen och så mycket saker jag gjorde med den människan. Vi var både bästavänner och tillsammans så vi kunde liksom prata om allt och ha så himla kul. Alla minnen ifrån sävja/nåntuna med alla olika folk och ah jag vet inte riktigt vart jag ska börja eller säga. Men det hände både massa bra och dåliga grejor fast under den tiden har jag också haft som roligast. Några av grejorna vi gjort trodde jag inte ens jag skulle få vara med om, även fast det kanske inte var under den tiden vi var tsm men det har varit ett äventyr. Vet inte vad jag ska säga mer än att jag hoppas alla får vara kära minst en gång i livet iaf. Och kärlek är verkligen inte enkelt, vi hade inte det perfektaste hörhållandet om jag säger så.



Lär kanske nämna staffan lite också, för den kärleken jag hade med honom var mer.. Ordentlig. Där var allt bra, oftast*. Vi hade våra bra och kanske inte så bra stunder och vi gick igenom väldigt mycket tsm, en del jag gärna hade sluppit men vad gör man inte för den man älskar? Men det får räcka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0