Day 01 - Introduce yourself

jani, det här är väldigt svårt måste jag säga. sitta här och skriva om mig själv, inte något jag brukar göra direkt. Dem flesta har väl redan sina åsikter om mig och visst folk får tycka lite vad dom vill för orkar faktiskt inte bry mig. Jag är den jag är och gör vad jag vill. Men för att komma lite mer till själva frågan eller vad man ska kalla det.

När jag kollar på mig själv ser jag inget speciellt, jag ser en tjej som varit med om ganska mycket som andra inte ens kan drömma om. Visst det är unikt på sitt sätt men en grej jag skulle vilja att folk inte skulle behöva uppleva själva. Hon är snäll och försöker bry sig om sina vänner så mycket det går. ibland t.o.m lite för snäll, och det är inte alltid så bra. Hon är ca. 1.60 cm lång och inte tjock och inte smal heller, precis mitt imellan skulle jag säga. Hon har sina räddslor och en av dom är spindlar framför allt. Hon är inte speciellt lik någon av sina föräldrar, väldigt envis av sig och brukar inte ge upp om hon väl börjat. intressen är väl kompisar och innebandy fast det kommer nog inte hålla så länge till. 

Vet inte riktigt vad jag ska säga mer än att jag lätt avundas andra människor jag tycker är vackra. Annars blir jag inte så lätt avundsjuk/svartsjuk. Stilen är väl lite blandad och jag lär väl nämna också att jag ser mig som en blinande frisör i framtiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0