dagen i bilder & text

Ja det blev ju fixa sig, dra ner på stan för att träffa sofia och fixa praktikgrejen och lite sånt smått och gott. Så imorgon är det första dagen på "Hair studio" där jag nu kommer vara varje tisdag fram till sommarlovet. Dör bara av att säga sommarlov, tänk va skönt när det blir sommarlov. Och tiden går så fort så känns som att sommaren snart är här, även fast inte ens våren börjat ordentligt än.



Men idag iaf, så frågade jag sofiia när hon skulle vara i stan. " 10 min " och så vet jag att okej då är det 15 hon menar, hah. så gick ner så kom precis när hon kom så fyfan vilken taajming säger jag bara. Sen fixade vi först praktikgrejen och så för henne sen drog vi till min och fixade klart för mig med. Sen blev det lulla runt lite i affärer och så, sen drog vi och solade. Sen efter solandet gick vi tbx och så mötte jag upp lina och så gick sofia och träffa linnea. Så då gick jag och lina till donken och pratade om typ allt och inget ( somvanligt ). Sen kom laila som jag inte träffat på typ EVIGHETER. Sen gick vi runt och lullade runt, sen vid halv 5 tog vi bussen åt varsitt håll. Så nu sitter jag hemma och lyssnar lite på mjuuuusik och ska snart lägga mig i sängen igen och ringa becca. Ja det var väl min dag än så länge, sen får jag se vad kvällen bjuder på.  


fullmåne inatt ser det ut som så får se om man lyckas sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0