barnvakt på g.

Har tyvär inte hunnit skriva något idag p.g.a att jag vaknade halv 12 - kvari 12. Och vi var bjuda på lunch hos jonas mamma. Så det blev att åkt dit nästan direkt efter jag vaknat. Så det var jätte trevligt, god lunch oc efterrätt, känns lite små lyxigt nu när man är trött efter nyår. Och nu har jag precis kommit hem och ska börja kolla bussen till pappa för ska åka dit för att vara barnvakt imorgon åt tre små spillivinker. Kommer nog inte skriva något mer inlägg idag för brukar vilja umgås med familjen när jag är där eftersom jag bara är där en gång i veckan. Och om jag kommer ta bilder kommer jag lägga ut dom imorgon när jag kommit hem. Just sow you know. men nu ska jag gå och packa lite och sen kolla bussen och leka lite med hamsterråttorna innan dom också måste hem. Så bra forsättning allihopa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0