2011/01/25 - Klippt Laila

Orkade inte skriva någon inlägg i morse, men gick bara upp fixadde mig sen gick jag till praktiken. Först så gick jag några ärenden sen så kollade jag lite när dom andra klippte, slingade och fixade håret. Sen rullade jag lite permanent, gjorde min snabbaste tid tror jag. Sen gick jag och mötte Laila nere på stan + köpte ny pärla till pearcingen eftersom min andra ramlade av. Och Blev väldigt nöjd måste jag säga, laila verkar också väldigt nöjd så det känns jätte bra. PUSS !


Permanent - ganska bra


egobild..

     

            Före - Efter


Precis utanför


Kommentarer
Postat av: jossan

hej elvira,

håller med laila, vad duktig du är på att klippa! såg det i skolan idag :)

puss jossan

2011-01-26 @ 16:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0