2011/01/22 - gårdagen & dagen

Igår som ni vet åkte jag till terese, väldigt mysigt. Vi började med att prata lite om livet och sen drog vi till årsta och köpte lite chips och lite nyttigt godis, typ nötter och sånt ni vet. Sen blev det hem och så kollade vi på Eldorado och jag måste bara säga att fyfan va barnfilmer är bra ! alltid lite sorligt eller läskig med eller ja ondska. Och alltid lyckligt slut, kan det bli bättre? - nej. Men efter det så testade jag min krustång på terese och efter gjorde hon på mig. Tog sin LILLA tid .. hah.  Men idag är det väldigt snyggt för igår blev det nästan troll fast ändå fint. Sen så somnade jag runt 2 för jag var trött som vanligt. Terese somnade väl runt fyra, heh.. sorry ! Sen idag har jag bara pratat massa i telefon och gått nere på stan en snabbis annars inte så mycket mer. Hemma nu och ska snart dra och sola med mamma & JJ. kommer bli AWESOME, för länge sen jag solade nu. Sen ikväll blir det antingen restaurang med Terese och Sofia och så vet jag inte om Linnea följer med. Men annars får jag se vart vinden bär. PUSS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0