2011/01/21 - locktång

äntligen fredag igen, dagen har varit ganska lång men ändå gott heltokej fort. Gick upp tidigt för att locka håret idag, som jag sagt att jag skulle göra i flera dagar nu men som inte blivit av. Men imorse kände jag att jag verkligen var tvungen, har tyvärr ingen bättre bild än den här men det får duga. JUSTE, oscar skjutsade mig till skolan och därför kom jag bakvägen som jag inte brukar göra. Och direkt när jag kom till dörren så fick jag en komentar " vad fin du är i håret ", och det gjorde verkligen min dag. Har hört av flera efteråt så det var jätte kul, stod verkligen och kämpade för det i morse, så himla svårt att göra på sig själv skillnad att göra på andra. Så massa har frågat vilken locktång det är så tänkte visa lite en bild så ni får se vilken det är. Bilden är tyvärr efter idrotten så ser lite äcklig ut så ursäkta det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0