2011/01/20 - mig äger ingen

ja nu känner jag att jag måste skriva ett inlägg innan jag somnar, har varit hemma ett tag. Men har suttit med oscar i hans rum och lyssnat på massa musik och kollat på när han spelade. Och är så trött så somnade till lite och nu är jag fortfarande as trött. Men när jag kom hem blev det byta om direkt (som alltid när jag kommer hem). Sen smörjde jag in mig lite också, känder att jag behöver sola snart igen.


(BÄSTA body lotion tycker jag, helt klart)

Sen i svenskan så har vi varit tvugna att låna en självbiografi som vi ska läsa och sen förmodligen göra redovisning om eller skriva något. Fick ett antal att välja mellan men tog iaf " mig äger ingen" av Åsa linderborg. Skriver sen om den är bra, men den ska handla om en tjej vars mamma lämnar henne och hennes pappa för att han är alkolist och sånt.



Jag och oscar satte nyss in pommes och kycklingklubbor i ugnen så det blir god kvällsmat ikväll dessutom. Och får hoppas mamma och JJ kommer hem med någon vinst ifrån konstgrejen ifrån sthlm, eller.. det brukar inte alltid vara snygga grejor med men men. PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0