2011/01/18 - praktik

Idag var det då första dagen på praktiken, var lite smått nervös imorse när jag var på väg dit då jag mötte hanna. Men dagen har varit jätte bra och gått väldigt fort. Fick göra lite olika faktiskt, idag var tiden 10.00-15.00 men nästa tisdag och förmodligen framöver 12.00-17.00 för då var det mer folk och mer att göra. Men tycker det har varit väldigt kul måste jag säga. Efter blev det ner på stan och mötte laila och gick en runda. Köpte en bluse på rean på hm och hon köpte skorna hon la undan igår. Så fick även lite gjort, sen nu är det hemma bara och kollar lite film. ( somvanligt ) Gjorde lite nudlar till kvällsmat för orkade inte göra så mycket annat. Men imorgon blir det skola igen, känns som jätte länge sen nu bara för att jag inte varit där sen i fredags - två lektioner bara.


Det blev det här till lunch med en coca cola till sen blev det tårta för min "mentor" eller vad man ska säga på praktikplatsen, min gamla frisör hon fyllde år idag så vi fick tårta också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0