2011/01/16 - Söndag

Det blev inget inlägg igår, sorry för det. 

Lördag - 2011/01/15
Igår blev det vakna upp och precis då ringer mobilen och då är det rebecca som ringer och är på väg till mig så det blev upp och klä på sig sen äta lite frulle. Sen blev det fixa sig lite, och vid tio över ett tog vi bussen mot stan för att möta upp linnea. Sen första bussen mot gränby ishall där vi kollade på almtuna (igen), hah. Dom vann med 7-3 så det var ju ganska lyckat, sen blev det bara bussen hem direkt. Och på kvällen skulle jag träffat terese och sofia men fick typ feber så blev hemma och tog det lugnt ist. Ja inte mycket mer än så hände, kollade på två skräckisar också. Ena var sjuk och andra var helt okej bra.

Söndag - 2011/01/16
Ja, idag så blir det hemma och så ska mamma få fixa lite grejor som hon behöver mig till hjälp. Sen ska jag fråga lina om hon orkar ta sig hit för att ta det lugnt snacka lite, känns som att det är vad en söndag är värd. Fast är ledig imorgon så skulle egentligen kunna hitta på något men jag är verkligen inte sugen på något sånt nu när jag är sjuk, så vill hellre vila upp mig så jag äntligen kan få bli frisk snart. Sen måste jag också ringa terese, fast nu blir det film en stund i soffan. heh, vet vad ni tänker.. ovanligt*. men sen blir det skriva Dag 3 och om jag orkar Dag 4 också.

Bjuder på en as bra låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0