2011/01/14 - en månad kvar till alla hjärtans dag

Godmorgon på er, nu är det fredag igen. Helt sjukt att tiden går så fort, även fast det är ganska bra ibland. Vet att jag skulle skriva mer igår men fick inte tid vid datorn. Hjälpte mamma med tvätten och lagade mat o.s.v. satte sedan på mig en ansikts mask medan jag kollade på halv åtta hos mig. Väldigt skönt måste jag säga, sitter och lyssnar på låtarna i moulin rouge. Blir så kär i dem, tex.

The gift is my song,
and this one is for you.
You can tell everybody,
that this is your song.
it's maby quite simple but
now it's done.
I hope you dont mind,
I hope you dont mind.
Now that I put them in words,
how wonderful life is.
With you in our world..
I sat on a roof,
and kicked off the mach.
For something and the city,
vell, Them took me quite fast.
But my sun it counted,
when I wrote this song.
It is people like you, then
keeps the day long.
sow excuse me if i forgetting,
but you must understand.
I've forgotten if they're green or blue.
the thing is, What I realie mean
you have them sweetest eyes I've ever
seen.
You can tell everybody,
this is your song.
it's maby quite simple but,
now it's done.
I hope you dont mind,
I hope you dont mind.
Now that I put them in words,
how wonderful life is.
Now you in our
world..


De tog mig en evighet att översätta allt det där, vet dock inte om allt är rätt. Men men, låten är fin ändå.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har också skrivit om halv åtta hos mig på min blogg. Jag tycker det börjar bli lite överdrivet, tycker inte du det?

2011-01-15 @ 20:20:37
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0