2011/01/11 - stan med nattis

Eftersom jag inte hade någon skola idag så tog jag en extra sovmorgon och tog god tid på mig, sen tillslut vid kvar i fem gick jag ner på stan för att möta nattis. Vi gick och åt på cupido och kollade runt på kläder. Och såklart snackade vi om allt och inget, så det var riktigt kul att träffa henne igen. var ett tag sen som sagt var, sen fick jag min myströja tbx också och blev av med lite grejor. Sen blev det sola och hem och bada samt bara tagit hand om mig själv. rikgit skönt måste jag säga, sen imorgon BÖRJAR mitt allvar på riktigt. ska hålla mina mat tider och har hållt mitt nyårs löfte ganska bra hittills. och det ska jag förtsätta göra, måste verkligen försöka nu.


Mina vanliga beställning på cupido såklart.


Jordgubb, chocklad och hallon ansikts masker köpte jag idag också.


sen solade jag också, så nu är jag snart bruun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0