2011/02/26 - grattis älskling !

ja igår blev det då tjejmiddag hos min älsklings sofia wallsten, som idag den 26 fyller 18 år. men igår så blev det fixa sig med terese sen fick vi skjuts till sofia där alla redan hade kommit. blev lite stelt först måste jag säga men det blev bättre och bättre, fick lära känna lite nya människor. alltid kul ! sen blev det middag då vi körde en lek som dock typ bara 2-3 klarade, jag är inte en av dom. hah, fick en lapp där det stod " Rapa högt och ljuvligt " . jag som knappt kan rapa klarade då inte det, men det fick gå ändå. Men när maten var klar blev det present avklaring, måste säga att hon fick massa fint. men sen blev det ännu mer lekar, ena var meningsleken eller vad man ska kalla den och sen ölspelet, jävligt kul måste jag säga även fast jag inte gillar det spelet så mycket. sen blev det väl lite allt möjligt. väldigt trevlig kväll, sen tog vi 11 bussen och splittrade på oss. men jag och sofie drog till någon karl och var där resten av kvällen.

idag blir det fyrishov med alva, sara och carina. Kanske får lite napp av några kompisar också för det kommer vara någon sorts hinderbana som är där underlovet sen någondisco grej vid 5. så det känns som att det kan vara lite roligt iaf, för annars är inte fyrishov det roligaste stället längre. Sen ikväll blir det hem till ********, blir dock en lugn kväll för mig.



så ännu en gång, STORT grattis till dig älskling !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0