2011/02/25 - äntligen fredag!

ja gårdagen blev verkligen helt.. kaos. blev nästan inget som planerat och därför blev det inget mer inlägg. Men allt gick bra framtills jag och oscar kommit hem ifrån gränby då jag ringde pappa. Helt plötsligt kom klumpen i magen och oron, isac ( min lillebrorsa ) låg på akuten och hade fått blivit hämtad av ambulans. Han hade åkt bob i björklinge backen och hade åkt på lite gupp och kunde helt plötsligt inte röra sig längre, säger bara hemsk känslan man fick. Som tur var gick det bra, hans muskler i ryggen hade dragit ihop sig något sånt så nu blev det bara vila för honom. sen blev det bio som var planerat, min låtsas fru - AS skön. hah garvade mestadel av filmen fast blev även så där jobbigt pinsam som jag inte klarar så satt och var typ halv nervös samtidigt. men den slutade bra och var jävligt bra, rekomenderar. Sen gick jag hem för att hämta sista väskan och gick till bussen och kom hem till pappa runt 23.30-23.45, hann ta bort sminket och fixa med linsen tills pappa kommer och måste in på toan för att hämta hink. då har min lillebrorsa spytt ner sin säng, madrassen jag skulle sova på och hela vägen till badrummet. antar att det kom som en liten efterchock ifrån när han ramlade eller att det var någon tråkig baselusk för en stund senare spyr även teo igen i den stora sängen. så det blev torka spyor halva natten och tvätta och tillslut kom patrik ( teos pappa/carinas bror/min pappas tjej ) och skulle hämta teo och då fick jag så snällt följa med så vid 2 vad jag hemma igen.

nu sitter jag hemma hos terese och ska platta och fixa hennes hår så måste rusa men sen blir det fixa sig själv innan jag drar mot sofia ! taggad som satan vad kvällen har att bjuda på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0