2011/02/23 - onsdag

idag har jag då varit barnvakt sista dagen, det har väl varit helt okej. Lite stressig och så men funka absolut. Det blev vakna fixa frukost till tjejerna sen ta en dusch (bad) innan jag lockade och fixade tjejernas hår. Sen fixa sig innan vi drog ner på stan, vi började med att äta. Det blev panini, pizza för sara, bakpotatis för mig och rebensspjäll för alva.



sen kom rebecca och gick en stund med oss på stan, väldigt trevligt ! inte träffat henne sen hennes fest ungefär, allt för länge sen. Måste absolut träffa henne snart igen och utan att jag måste ha koll på två små flickor. Men jag köpte iaf två tjocktröjor sen också, as nöjd faktiskt. sen även en mascara, det var den jag skulle köpa förra gången fast råkade ta fel då.. men nu blev det rätt !




Kommentarer
Postat av: Catomonica

I kinda like it. Thanks!

2012-07-09 @ 11:14:50
URL: http://catomonica.bloglabel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0