2011/02/20 - söndag

ja för att sammafatta helgen, kanske inte var den allra bästa men den har varit jävligt mysig måste jag ändå påstå. La nyss in bilderna ifrån kameran och hittade lite jag inte lagt ut så tänkte visa lite mera ifrån helgen. har dock inte några ifrån kalaset igår tråkigt nog.. men det får duga ändå.

Fredagen, blev bad och på kvällen så gjorde mamma och jonas en förrätt ifrån halvåtta hos mig och outfiten.


Lördag (igår), blev det maten hos pappa som var suuuper duper god. åt nog 3 potioner av maten och efterrätt på det, haha. okej kanske överdrev lite.. hehe. Men det var super gott, sen fick jag presentkort på hm, strumpor, pengar och en chocklad ask med hjärtan. Jätte mysig kväll måste jag säga, tack alla kusiner och allt för det. Sen skjutsade oscar in mig, emil och ludde. släppte först av emil sen hämtade jag lite grejor henne sen skjutsade dom mig till kåbo pizzeria där terese mötta upp mig. Vi fick en mysig kväll framför tv där vi kollade på melodifestivalen ( eller ja jag hann se vilka som gick vidare o.s.v.) sen blev det GAYGALAN, aas skön måste jag säga ! jag och terese satt och garva åt as mycket, mycket bra. sen så blev det tv massa prat och typ ja sova, hah eller för min del iaf. ( som vanligt först )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0