2011/02/18 - fredag

blev inget inlägg i onsdags eftersom det var pappa dag och hade fullt upp så hann inte skriva även om jag hade viljat det. För hade sovmorgon men då funkade inte internet så du kunde jag inte skriva något inlägg. men sen blev det skolan och slutade senare för handels var och pratade med oss och sylisterna men efter den åkte jag med rebecca hem till henne, fast han dock bara vara där i 25 minuter typ. Men bättre det än inget, men sen blev det hem till pappa och gjorde as god mat. Sen myspys kväll på kvällen.


gårdagen, (torsdag alltså). så blev det skolan sen efter skolan blev det åka och sola, inte solat på två och en halv vecka som jag känner mig as duktig för. men nu var det så himla skönt, somnade t.o.m i solariet. älskar att sola, så himla skönt plus att man blir snygg på samma gång. Sen efter jag solat blev det hem och bara äta lite sen följde jag med mamma & JJ till ikea där vi gick och hittade lite bra saker, vi tog även en fika. väldigt mysigt ! sen blev det hem och bara ligga i sängen och kolla tv tills jag somnade.


idag (fredag) blir det skolan som börjar 12.45 för slapp estetiska idag eftersom vi jobbat in timmar dom senaste två veckorna när vi blivit sminkade av stylisterna och så. sen efter skolan blir det kanske gym en liten stund, om jag inte vilar ut den här veckan eftersom jag aldrig blir frisk.. men ikväll blir det iaf Terese, vi kommer förmodligen äta pizza för jag har varit sugen på det så hiiimla länge. och sen får vi se hur kvällen slutar för vi har inte tänkt så långt.

imorgon(lördag) blir det kalas för mig hos pappa så släkten kommer, kommer bli jätte kul för vissa har jag inte träffat på länge nu känns det som. sen har jag inte bestämt om jag blir kvar hos pappa hela kvällen eller om jag åker hem till mamma igen och kanske träffar någon eller så.

Kommentarer
Postat av: Vincentmai

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2012-01-16 @ 07:31:27
URL: http://vincentmai.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0