tisdag - uppe med tuppen?

godmorgon, uppe med tuppen? eller okej lite senare då men ganska tidigt för mig. Idag ska vi då till stockholm med klassen och jag hatar när man måste passa tid och skit för blir så himla stressad.. Men vi ska iaf ta 09.09 tåget och sedan röra oss mot ett museeum. Kommer inte ihåg vilket det var men det var om kläder och så eftersom vi hållt på med sånt nu i stil och kultur historia. sen blir det bara gå runt där i stockholm och kolla julklappar för vi fick vara där så länge vi ville och tror dem flesta var sugna på det.

Har sagt det förut och jag säger det igen, jag älskar stockholm. Det är så himla mysigt och stort och man bara trivs när man är där. Tur att jag varit där lite nu så nu fattar jag mig på lite mer och hittar nog ganska bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0