tisdag - mode och kläder sen 1860

det blev inge mer bloggande igår men tänker ändå berätta vad dagen gick ut på. Det blev tåget till stockholm med 09.09, på väg till tåget blev jag helt chockad för stötte på en vän jag inte träffat på länge. Dock hann jag bara träffa den i några minuter det den hade brottom. I stockholm bled det samlas innan vi tog bussen till museet, ska vara ärlig och säga att det inte var så roligt på museet.. men nu har man sätt mode och kläder sen 1860. Sen blev det bussen ner på stan för att först röra sig till kungshallen för att käka innan julklapps letandet började. Hittade jätte mycket fint så nu är jag klar med alla mina julklappar och det är jävligt nice måste jag säga. Så nu måste jag bara slå in allt så jag kan ge bort det sen, dock fick mamma och jonas ett "paket" igår hehe. Kunde inte hålla mig,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0