söndag - trött tjej



Sen imorse va man en lagom trött tjej, dock var man ju så trött så man blev pigg eftersom vi inte sov så mycket. Så somnade till lite på tåget och vaknade upp av att viccan rå garvade åt mig och hade tagit kort haha. Trött tjej alltså, men sen när vi kom till uppsala drog jag till affären och köpte "brunch" och en nutrilett till imorgon. Sen började det ju snöa när vi kom till uppsala och vi gick förbi ett tåg som var helt snöigt och fullt med is typ. Så undrar vart den kom ifrån, sen blev det iaf hem ta bort gammalt smink och bara sätta på sig myskläder och fixa sallad. Sen har jag bara legat och kollat p mulan 2 som är slut nu, orkar inte riktigt byta film.. men måste väl, men tänkte visa lite bilder, viccan tog massa bilder igår ifrån sin mobil så så fort hon lagt upp lägger jag in här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0