söndag - idol middag i täby

ja godmorgon, eller goddag. Själv gick man upp 07.20, efter ungefär 3 timmars sömn i en fotända haha. Tänkte berätta vad det blev för något för mig och viccan igår som jag inte skrev ut.

Men vi tog tåget till stockholm och drog på idol middag i täby, riktigt trevligt! Fick va med om lite nya händelser så det var kul, älskar att åka till stockholm och inte veta hur det ska bli. Men det var kul att se och träffa idolerna och se hur dem var i verkligheten och se om bilden man fått ifrån tv stämnde. Hela middagen var mysig och vi lärde känna en jätte skön snubbe där som vi satt och åt med. Så nästa gång jag och viccan kommer till stockholm blir det nog kanske hälsa på honom och kanske säga hej iaf. Men jag tänker faktiskt inte ge allt för mycket detaljer om middagen och det.



Flera bilder kommer sen !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0