söndag - dra upp gitarren och börja sjunga

jag ligger ensam i soffan och funderar på helgen eller ja, gårdagen. Jag uppskattar verkligen när jag träffar killar som verkligen är sig själva och kan driva och bjuder på sig själva och inte bara är ute efter att ragga brudar. Snackade med en kille för någon helg sen också, man trivs verkligen i det sällskapet. T.ex. igår, andre och robin. Hur mysiga var inte dem liksom? så verkligen tack för igår killar och såklart min söta lilla viccan, henne får vi ju inte glömma. Tack älskling för gårdagen.

Men sen kom jag även in på det här med killar och kan sjunga.. visst man har alltid tyckt att det varit gulligt att kunna spela gitarr och sjunga något vid en läger eld t.ex. och att det bara är allmänt gulligt att en kille kan sjunga, men igår så insåg jag att det inte alls bara är så. Som exempel på vad jag nu vet som en erfarenhet, när vi satt på bussen påväg till hotellet ifrån tåget så började andre dra upp gitarren och började sjunga lite. Sen kom ju även robin in och sjöng, hur mysigt och trevligt som helst att sitta där på bussen och höra egna skrivna låtar ifrån förr och även nya såklart. Sen på hotellrummet, jag och viccan låg nog i några timmar och bara lyssnade när dem sjöng och speladade. Sen att dem kunde inprovisera till sig en låt och det lät bra ! as coolt, heh. Så jag måste verkligen säga att jag diggar killar som kan sjunga och då menar jag verkligen kan sjunga. så måste erkänna att jag är lite små crush on i det just nu, fast kan man bli annat?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0