onsdag - vad händer idag?

tänkte köra en sån här, vad händer idag? jo nu blir det blogga klart sen gå och välja kläder, sminka sig lite & kanske ta en outfit bild om jag får tid till det. Sen runt kvart i - tio i så måste jag börja röra mig mot hair studio. ska nog börja köra 10.00-16.15 istället för 10.15, känns bättre fast då gör det inget om jag skulle komma någon minut sent heller. Sen kanske lina kommer någon gång under dagen och sen efter praktik blir det bli hämtad av carina eller pappa för att åka till min kusin viktors lägenhet. Tror det är kalas, men det ska bli väldigt trevligt att träffa alla igen. Sen blir det hem, plugga lite & såklart blogga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0