onsdag - praktik idag

ja idag vet jag inte när jag kommer skriva nästa gång men ska försöka hinna med att skriva några stycken iaf. För nu har jag fixat mig och allt å ska gå till salongen, praktik idag ju eftersom det är onsdag. Erika ska komma in och ska ska jag färga hennes hår, det verkar luta mot det bruna hållet och det ska faktiskt bli kul å fixa om hon bestämmer sig för det. Sen efter praktiken blir det ta bussen till pappa och klippa båda kusinerna och sedan sätta mig ner i soffan och kunna blogga. Låter inte det bra ? hah jo precis, dock blir det nog rätt stressigt även fast det inte låter så. Men det här ska gå bra, ska försöka komma ihåg att ta före och efter bilder på alla så ni får se hur resultatet blir, dumma jag har lite svårt att komma ihåg det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0