onsdag - nya idéer

jag har en ide att jag ska börja gå ut en halvtimme på morgonen innan skolan sen minst power walka en timme på eftermiddagen. Och så bloir det nog nutrilett köret igen iaf lite, för jag behöver det. Men ska träna också, fast mest kalorier och mage är det jag ska satsa på. Men va tycks ? låter inte det bra, för nu jävlar satsar vi fram tills nyår för det är mitt nya mål, sen blir det nyårs löften som gäller !! Det börjas nu ikväll för ätit allt för mycket idag känner jag och min kropp suger åt sig allt jävla fett den får och jag får grov ångest för det kan jag säga.. så nu blir det ändring på det kan jag säga.

sitter och kollar en julklapp till min bror, hittat en jag vill köpa men smsade
och frågade om vi skulle köpa till varandra men han har inte svarat.. dock tycker mamma den är lite för dyr att köpa eftersom jag inte tjänar egna pengar. Men jag vill verkligen att han ska ha den om vi ska byta, för vill alltid mitt bästa för bror min. Han måste se bra ut liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0