onsdag - kalas

ja nu är jag då hemma igen ifrån kalas, hur fin & stor lägenhet som helst måste jag säga Jätte kul att träffa alla,  länge sen och alla "barnen" har blivit så stora. Nästa som ska flytta hemifrån är liksom jag sen ludvig. Och det känns lite konstigt tycker jag, jag som är så liten? eller? Sen nu ska jag verkligen skärpa mig med allt, nu blir det sitt ups och så innan jag går och lägger mig. Sen fick jag även två nya kunder idag, elsa min kusins kusin och
min andra kusin ludvig. Så i helgen om det finns tid blir det klippa eric och ludvig. Sen ska jag även kolla tid till då jag kan fixa linas hår och erika, så har blivit mycket frisörtid nu på senaste tiden, och det blir väl även mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0